miercuri, 21 iulie 2010

De ce ma razbun?

Este o intrebare tot mai des pus de amici mei precum si de fostele mele prietene,ei bine doar cei ce ajung sa ma cunoasca inteleg de ce sunt asa de razbunator,da stiu razbunarea e arma prostului,arma prostitului dupa parerea mea.De ce sa sa fiu calcat in picioare cand nmn nu are dreptul sa iti raneasca sentimentele si sa te judece .
De ce ma razbun?
Pentru ca vreau sa dovedesc cac nimeni nu isi bate joc de sentimentele mele de faptul ca sunt sufletist si dau atentie lucrurilor si tocmai daia trec imediat de la baiatul iubaretz la un cosmar de baiat care te face sa te urasti ca ai facut acea greseala,desigur exista si exceptzi cand mi se dovedeste k pers aceea regreta si vrea sa se revanseze uit tot,vorba prietenului meu cel mai bun razbunarea e dulce si iti ridica moralul
Peace.Astro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu