miercuri, 21 iulie 2010

Un post mai vechi .

16 Martie,prima zi cand nu o bag in seama deloc desi ma mananca grav sa o sun ,cum o sunam in fiecare zi,ma doare cand vad avatarul ei q un tip pe o bicicleta si vad ca are statusu "ii mulumesck lui dzeu orcinare ar fi pt sufletul meu pereche" si ma gandesk oare o fi pt mn?...M'am hotarat azi voi purta tricou de la ea deaorece vreau sa o simt aproape si mie foarte dor de ea desi mie teama sa o bag in seama.
ora 10:45 intru pe mes si ma uit si vad ca e online dar ea ma are la ignore,stau si ma gandesk la ea
ora 12:04 este tot pe mes,presupun ca nu pleaca la scoala.
ora 12:30 plek spre maxisi imi vine ideea de a pune melodia noastra si ma imbrac si fug spre maxi cu gandu la ea.Tare as vrea sa ii dau un msj sa ii zic k o iubesc cum obisnuiam deobicei.
ora 2:40 primesc un mesaj de la ea si imi bate inima grav,si ea se gandea la mn da knd citesc msjul ce crezi? "a zis mama sa imi dai lantisorul inapoi"...o fi fost vrun motiv sa ma vada sau doar un lucru k sa continue sa ma enervezi?oare si ea se gandea incontinuu la mn cum ma gndsc eo la ea?
ora 7:20 ajung aksa ,numai primisesm nici un semn de la ea,o vad este online pe mes da nu zice nimica si astpt ,sperand.
ora 21:03 redeschid text documentu si incep sa recitesc tot ce am scris si ce crezi?...iar ma uit la avataru ei ,e tot acolo online ,acleas avatar ..macar o stiu aksa...dar poate ca vb q un alt el...pt ea eo numai exist e clar aqm poate rade in hohote cu altu si eu stau si scriu ca prostu si stau sa plang ca numai pot pana si sangele imi urla de doru ei,fularul ce strans imi sta la gata adie q parfumul sau ce q greu il diger deoarece aproape sa ma sufoca si ma distruge pe interior ,ma apucat iar o criza d astm ,tuse seaca deasa lacrimi ,si inima spulberata ,muzica rock maxima care striga "every thing is goona be all right,be strong belive" sa cred in aceste versuri ?....
Ora 22:24 ma bag in pat si adorm instat,imaginatia mea prelucreaza..noapte buna broscutzo te iubesc.
17 Martie ora 7:58 ma trezesc ma uit la telefon vad un apel pierdut ,era kata si un mesaj ...de la ea :| in care scria "happy valentines day (netrimis d 14 feb)este o veste pt tine gusto din plin"....am ramas gen oh my god :| ce sa fac sa o sun ,sa continui sa fiu indiferent...doamne cat pot sa o iubesc mie dor d vocea ei de dimineata,putin groasa si sclifosita care ma injura knd o trezeam devreme :((.Intru pe net vad e offline,clar doarme,dar oare ce o visa...doamne cat ma doare knd a zis aseara ma nu se gandea la mn
am visato iar pe ea ,venea inspre mine parca dadea sa ma sarut si apoi disparea si se auzea un ras malefic iar eo eram inkis intr'o cusca...mie dor de ea...te iubesc
ora 8:11 dau drumu la winamp si incepe o melodie doua suflete "totu a inceput ca o simpla poveste intre doua suflete dar unu numai este
a fost frms poveste d iubire care nu s'ar fi gandit ca exista despartile deobicei iubesti persoana ce te mine dragoste e un sentiment mult prea complex nici decum ura pe care o simti pentru un ex in ziua in care lai cunosc tiai pus sufletu pe tava fericirea langa el dar cand totu s'a terminat a ramas doar un stingher ,s'a jurat de atatea ori ca te iubeste da tu nai observat ca prin asta te raneste,uitate in spate lacrimi si amintiri frate eu m'am uitat si amintirile au ramas departe,iarasi doua suflete separate uitate in ,am zis ca voi face orice pentru tine dar macar te'ai intrebat de ce ? pentru ca stiu ce fel de fata esti cu toate ca te iubesc iar tu ma ranesti tot ce pun pe hartie e scris pentru tine ,te iubesc pentru pentru ca sunt fericit langa tine,ca in fiecare seara iti zic ca te iubesc enorm,te iubesc si te voi iubi mereu ca doar esti sufletul meu"cum sa nu ma gandesk la ea :| cand parca toate lucruri imi aduk amnte de ea ?:|
ora 8:30 primesti mesaj...e de la actuala :| melodia "you don't care about me anymore,that what you ,you wanna break my heart"..nu citesc mesaju continui sa ma gandesk la ea..
ora 9:13 intr'u pe haicinciu ei si dau sa ma uitla pozele cu ea...Imi da o eroare "Oops!
Eroare! Nu am reusit sa-ti îndeplinim cererea." :| si ma enervez la culme.
Ora 10:12 reusesc sa intru pe hi5 ei si ma uit la pozele ei...buzele ei carnoase si atat de frmse kre imi trezesc o pofta de a o saruta...ca in ziua in care m'am certat urat q ea si ma uitam la buzele ei si inima imi zicea saruto nu o lasa ca o iubesti,ma uit si la hi5 meu si ce crezi am pastrat pozele de la revelion cu ea...nu o pot uita ...e in inima mea si nu vrea sa iasa
ora 10:40 a iesit soarele ,este atat de frumos afara..doamne ce as pleca sa ma dk la ea aksa sa o iau in brate sa ii zic kt d mult o iubesc...dar mie k in oki ei ma voi injosii asa k voi sta cuminte si stau si man gandesk k duminica 21 martie faceam 3 lunii si ma apuca asa o melancolie si mi'a venit o idee stiu am sa ma duk luni l'a ea si am sa ii fac o surpriza ,sper ca nu se va supara si ca va accepta si ca si ea isi va arata sentimentele cum mi le voi destainui si eu ei
ora 20:30 Ultimul apel ,ultimul la revedere,ne vdm fiecare de drumul sau ,poate in timp drumurile noastre se vor intersescta din nou.Ai grija de tine.Astro 17.martie 2010 [21 dec 2009 -8 martie 2010]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu