miercuri, 21 iulie 2010

Speranta nu moare.O raza de soare apare

Chit ca au trecut aproape de 2 luni de la cea mai lunga si mai frumoasa relatie a mea .ei bine da mai stau ingandurat si mai am regrete doar in momentele cand sunt acasa singur in pat si ascult muzica
dar in momentul cand sunt afara sau pe mes starea mea se schimba imediat si pot zice ca simtul meu nu ma inselat niciodata da stiu nu am facut lucruri cu care sa ma mandresc in astea 2 luni dar a fost necesar ca sa ma ridic din pamant si ei bine o raza de soare a iesit si pe strada mea.
As putea sa zic ca istoria se repeta din nou.Primesc un comment pe hi5 si ce crezi o tipa dragutza ce seamana izbitor de bine cu mine din toate punctele de vedere .I'am dat id am inceput sa vorbim si ce crezi din vorba in vorba mi-a dat seama ca este o tipa foarte ok si care a trecut prin multe si indeajuns de matura pentru varsta ei.Iar dupa aproape o saptamana acea fetitza mi-a luat mintile extrem de mult incat in fiecare dimineatza cand ma trezesc imi zic in minte "Doamne nu stiu ce mi-ai facut dar iti multmesc".Apoi a urmat ziua cand ne'am intalnit tipa arata excelent eu nu aveam o stare tocmai buna dar ea incerca sa ma binedispuna ,ei bine am incercat si eu cat am putut dar nu am reusit nimic ma gandeam "ok ce am " nu am reusit si zic "gata numai stau cuminte asta e"apoi tipa vine se pune la mine in brate sa cu capul pe umarul meu si nush ma simteam atat de bine atat de bine incat uitasem tot trecutul.Cand a venit momentul sa plecam eram extrem de ofticat tot drumu numai la asta ma gandeam "Ce lucru nu am facut de n-am reusit nimic" apoi ajung la unchimiu si eram foarte ingandurat ma uitam in gol si deodata ce crezi primesc mesaj de la ea inima mi se umpluse de bucurie apoi am continuat sa vorbit.A fost o zi cand era extrem de suparata iar eu parca o simtisem pentru ca m-am trezit din somn la ora 4 dimineatza si am intrat pe mes si da era extrem de suparata si am incercat sa ii ridic moralul iar ea a apreciat chestia asta foarte mult.Sunt foarte ofticat caci ea pleaca la mare si mie mie dor de ea ,ea a reusit intr'un timp atat de scurt sa despice sufletul complicat al scorpionului,o fata pe placul meu foarte sensibila si in acelasi timp foarte amuzanta.M-am obisnuit deja in fiecare seara sa vorbesc cu ea prin mesaje si sa imi i-a mintile bucata cu bucata si apoi sa adorm cu gandu la ea apoi sa vina o noua zi si tot asa .Si precum scrie si in blogul meu speranta moare ultima si deacea am sa ma ambitionez tot mai mult.
Astro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu