miercuri, 20 ianuarie 2010

Hai sa iubim ...

Adesea se zice ca baietii sunt cei care ranesc,cei care aduc suferinta intr'o relatie dar nu este intocmai adevarat.Fiecare baiat are punctul sau sensinsibil in care daca este atins poate sa scoata cele mai adanci sentimente ale sale.Spre exemplu eu pot cadea foarte usor in plasa unei fete si la prima vedere pot fi usor naiv,si recunosc sunt dar degeaba pentru ca sunt si foarte complicat...acum sunt foarte in love iar peste cateva zile te trezesti cu o razbunare mare.Desi am cazut de atatea ori in plasa iubiri niciodata nu mi'am pierdut speranta mereu am am mers pe conceptia spusa de prietenul meu "O parcare nu v'a ramane niciodata goala".Indeajuns cu trecutul,hai sa tragem cu ochiu si prezent...
Pe 21 ,inainte de ajun ,mos craciun a venit cu un dar la mine,mergeam intr-un pub iar intrun colt la lumina unui neon mov adia o silueta cu chip de fata .vorbareata si glumeata cu numele de Mihaela sau Michi pentru cei apropiati.Incep sa ma dezbrac de haine ma arunc langa ea si incep sa ma bag in seama .Din gluma in gluma am dat'o in gadileala,din gadileala am dat'o in avansuri ,avansurile au fost tot mai puternice,dar tipa nu renuntza.Vazand ca nu renuntza ,m'am calmat si mi'am baut berea apoi cu o voce calda imi zice "Ce e Astrolica ai obosit?" aceea a fost scanteia care a aprins focul,ultima incercare ,totul sau nimic !Am inceput sa o gadil atat de tare incat din toata invalmasala noastra ajunsesem nas in nas...a urmat un moment de tacere ...am incercat sa o sarut dar ea intorsese spatele...incercarea mea a fost ruinata ,asa ca m'am asezat usor suparat pe spate iar ea a aparut parca de nicaieri si ma sarutat.Ma simteam atat de atras de ea incat simteam ca ea e cea care o cautam ,cea care imi va alina toata suferinta.Simturile mele nu m'au inselat,venise o zi in care ne eram parca eram de nedezlipit,cu saruturi tandre,imbracisari puternice si mangaieri pasionale parca intreaga lumea a noastra se invartea in jurul nostru totul era perfect ,muzica lenta,intuneric,si ea.Patru ore in care inimile noastre s'au contopit ele formand una singura,precum Hidrogenul care are nevoie de Oxigen pentru a forma apa.Lucrul cel mai greu a fost drumul spre casa cand inima mea parka suferea si batea din ce in ce mai tare din cauza despartiri la plecarea din pub.A fost cel mai lung drum spre casa eram total aerian,ametit fiecare lucru se transforma in ea,parca se formase o legatura telepatica in aceea seara cu ea .Dupa ziua aceea am prins toate orele fixe precum si lucruri deloc coindidente cand eu ghiceam ce face in momentele cand eu vorbeam cu ea la telefon.A aparut in viata mea ca un nou prieten ce mie aproape la greu aqm este eroina mea kre imi arata calea pe kre eu nu am putut sa o gasesc ceea c ma face sa o iubesc cum nam mai iubit in viatta mea.A fost nevoe doar de trei zile trecute k trei luni ca sa aflu k avem atatea in comunn .
To be continued....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu