vineri, 22 ianuarie 2010

Este bine

Hey ,tot eu sunt,vroiam sa va zic ca joi 21 ianurie s'a implinit o luna cu ea :X si am trecut foarte repede ,parca ieri mi'a zambit pentru prima oara,de cand am sarutato.... acum ne pregatim sa intram in 2 luni ,incercam sa vorbim cat mai des dar din cauza nenorocitei asteia de scoala ne intalnim doar in weekend,nui nimica se apropie mini-vacanta apoi va mai dura doar 2 saptamani cand ma voi muta in apropierea ei si ne vom vedea zilnic,dabea astept sa o vad ,sa o astept zi de zi la scoala sa o strang in brate ,in weekenduri sa stam sa ne uitam la filme,sa dormim de pranz ca copilasii aia mici :"> apoi sa iesimm afara sa facem miscare :D .
Oricum in incheiere tin sa mentionez ca odata cu mutarea mea va urma o schimbare mare ,una pozitiva in relatia noastra :X si daaaaaaaaaaaaaaa totuuuuuuu eeeeeee rozzzzzzzzzzzzz te iubesc broscoi:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu